Shop Mobile More Submit  Join Login
2 Futurama shirts plus one Bender Equals Awesomess by LugiaUmbreonPower 2 Futurama shirts plus one Bender Equals Awesomess by LugiaUmbreonPower
Yeah, got these two shirts from the jays jays store. Its such an awesome place. They have like, Mario shirts,south park, simpsons, and saw tin tin shirts there too!:la: the one on the right was actually a small men sized shirt, but I don't care! It still has futurama on it!:la: :XD:
Also, I just realized that bender is covering the "A' for Ass.>-< oh well.xD
enjoy anyway!:dummy:
Add a Comment:
 
:iconfenderinstyle:
FenderInStyle Featured By Owner Mar 27, 2012
*steals them :XD:*
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Mar 28, 2012  Student General Artist
hey!xDD
Reply
:iconmrbubby:
MrBubby Featured By Owner Mar 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
I gotta get one of those! Lucky you mate ^^
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Mar 14, 2012  Student General Artist
ikr?! thanks.:D
Reply
:iconhektious:
Hektious Featured By Owner Mar 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
:icontakemymoneyplz: SHUT UP AND TAKE MY MONEY.

no but seriously. I want these things. :U Where'd ya get 'em?
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Mar 8, 2012  Student General Artist
XDDD
I got the bender on eBay and the shirts at this shop called JayJay's. Awesome shop that place.*D
Reply
:iconhektious:
Hektious Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
TO EBAY!
also, how much was it?
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Mar 10, 2012  Student General Artist
XDDD
would you like me to send you a link?xD
Reply
:iconhektious:
Hektious Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lol yes
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Mar 10, 2012  Student General Artist
XDD yup! here you go!:> [link]
Reply
:iconpanda1996:
panda1996 Featured By Owner Feb 3, 2012  Student General Artist
Awesome! You're so lucky :D
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Feb 3, 2012  Student General Artist
ikr?! thank you.^^
Reply
:iconpanda1996:
panda1996 Featured By Owner Feb 3, 2012  Student General Artist
Where did you get this Bender figure? *_*
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Feb 3, 2012  Student General Artist
off e-bay.:D
Reply
:iconclowcard27:
clowcard27 Featured By Owner Jan 15, 2012  Student Traditional Artist
O.O I want these...
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 16, 2012  Student General Artist
:iconhurrplz: irk?!there so awesome!!:la:
Reply
:iconcapnskusting:
CapnSkusting Featured By Owner Jan 15, 2012  Professional General Artist
Nice set up!
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 15, 2012  Student General Artist
thank you.:)
Reply
:icondudeguyzz:
Dudeguyzz Featured By Owner Jan 15, 2012
WANT. ;A; THAT IS PURE AWESOMENESS. do ya know if u can buy these online?
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 15, 2012  Student General Artist
haha!!ikr?!:la::la:
Well, I bought the talking bender online.do you want me to give you a link?
Reply
:icondudeguyzz:
Dudeguyzz Featured By Owner Jan 21, 2012
yes please mr. sir!! 070~
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 22, 2012  Student General Artist
Here!:la: [link] :iconimhappyplz:
Reply
:icondudeguyzz:
Dudeguyzz Featured By Owner Jan 24, 2012
oh wow! Thanks dudeee! :iconawesomefaceplz:
now, link me where you can buy bender-tshirts. ..... Slave. :iconohohoplz:
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 24, 2012  Student General Artist
no worries!:iconimhappyplz:
Well, you can actually buy them at a jay Jay's store. I don't think i can find a link to a store.xD do you have one around nay where near you??
Reply
:icondudeguyzz:
Dudeguyzz Featured By Owner Jan 24, 2012
Hm, well.... I kinda live in sweden. So nope. :iconimnothappyplz: ANYWAYS! Thanks for ur help man! Have a cookie. :cookie:
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 25, 2012  Student General Artist
yeah, sorry.^^' i hope you have luck getting that talking bender toy though.:3
im a woman by the way.XD
Reply
(1 Reply)
:iconmikautsukushi:
MikaUtsukushi Featured By Owner Jan 14, 2012
Holy crap, so much want<3
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 14, 2012  Student General Artist
yeah,ikr?!:la: xD
Reply
:iconmikautsukushi:
MikaUtsukushi Featured By Owner Jan 14, 2012
Yesh<3
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 14, 2012  Student General Artist
X)
Reply
:iconinfernalevanesce:
InfernalEvanesce Featured By Owner Jan 14, 2012
lol that's awesome~!!! :la:
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 14, 2012  Student General Artist
haha!ikr?!:la:
Reply
:iconinfernalevanesce:
InfernalEvanesce Featured By Owner Jan 14, 2012
:iconnewlaplz:
Reply
:iconrebelhammie:
rebelhammie Featured By Owner Jan 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
omg, you're soo luckyy~ I really wish this store was in UK (pff I would probably go there and spend all my money on futurama and sp stuff xD) ;; .
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 14, 2012  Student General Artist
awww, thank you.xD
Aww, I feel sorry for you.D: but I think you probably would though!xD
Reply
:iconchoco-bit:
choco-bit Featured By Owner Jan 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
I like the 2nd one xD "Bite my shiny metal ass" LoL :3
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 14, 2012  Student General Artist
yeah, I know right?!XD Bender's funny.:3
Reply
:iconasp3ll:
Asp3ll Featured By Owner Jan 14, 2012  Student Digital Artist
lucky ;o;
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 14, 2012  Student General Artist
yeah,ikr?!:la:do you have that store around your place?
Reply
:iconasp3ll:
Asp3ll Featured By Owner Jan 14, 2012  Student Digital Artist
Kinda, it's in Narre Warren, about a 15 min drive ;o;
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 14, 2012  Student General Artist
okay. Do they have the same shirts there?
Reply
:iconasp3ll:
Asp3ll Featured By Owner Jan 14, 2012  Student Digital Artist
Probably not ;n;
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 14, 2012  Student General Artist
awww, have you looked there before yet?
Reply
:iconasp3ll:
Asp3ll Featured By Owner Jan 14, 2012  Student Digital Artist
yeah D:
Reply
:iconlugiaumbreonpower:
LugiaUmbreonPower Featured By Owner Jan 14, 2012  Student General Artist
did they have them there?D:
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
January 13, 2012
Image Size
1.1 MB
Resolution
2592×1944
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
658
Favourites
18 (who?)
Comments
94
Downloads
42

Camera Data

Make
Acer
Model
A500
Shutter Speed
333/5000 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
5 mm
ISO Speed
320
Date Taken
Jan 14, 2012, 11:36:09 AM
×